Öne Çıkan Yayın

PUGLIA - Itria Vadisi

6 Ağustos 2013 Salı

Floransa - All by Myself

Hayatımda ilk kez kendim için, gerçekten yalnızca kendim için bir şey yaptım.

Önce nefis bir sabah uçuşu ile Bologna'ya ulaştım. Oradan da trene atlayıp benim gibi bir Rönesans aşığı için daha iyisi olamaz dediğim can'ım şehir Floransa'ya kavuştum.. Kavuşma sevincim sonrası ise başladı ben zamanlarım ve devam eden dünyanın en "ben" 4 günü boyunca sakince, ama doyasıya yaşadım an'ı..

Kendimle hakikatle baş başa kaldım bir kere.. Meditasyon sonrası hızla şehir hayatına karışmak zorunda kalmadığım Floransa sabahlarında uzun uzun düşünebildim, yazabildim ve bolca sırtımı Uffizi'nin duvarlarına yaslayarak okuyabildim..

Sanırım 33 yıllık hayatımın en "ben" zamanlarıydı. 

Kendine ihtiyacı olan, kendi sesine kulak vermek isteyen herkesin boyle bir deneyim yaşamasını gönülden dilerim.. Bu ama Floransa olur, ama Şile, ama bir dağ köyü.. Aslında nerede olduğunun da çok önemi olmayabilir bu ihtiyacın karşılığı verildiğinde.. 

Elbette birçok tatlı detay var burada da paylasmak istedigim.. Ancak izninizle önce bayram tatili bir fırsat bilerek Bodrum'un serin sularına doğru yol almak istiyorum... 

Huzurlu bir bayram ve bayram tatili dilerim hepimize.. 

sevgiler,
lulu
x






16 yorum:

  1. Ben hic bu kadar Lutfiye olan bir post okumadim guzelim. Kesinlikle kendi kendine kaldigin anlar en degerlilerinden aslinda. Ama biz henuz sevgiliyle hep beraber kalamadigimizdan en kisa tatilleri bile birbirimizle degerlendirmekten bazen kendimizi unutuyoruz. Aylin'le ruyalarima kadar girdiniz muhtesem bir ikili olusturmussunuz her bir fotograf birbirinden eglenceli. Tekrar yeniden dogmussun mutlu kadin ailenle tatilin keyfini en guzel sekilde gecirmen dilegiyle operim seni muaahh <333

    YanıtlaSil
  2. Canım tatil detaylarını merakla bekliyorum:)Şimdiden iyi tatiller&iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. tatlım nasıl guzel bır tatıl oldugunu hayal edebılıyorum.oncelıkle tanımadan lılayı cok sevdım sıcacık enerjısı bır yana gulumsemesı yetıyor.sonra senı zaten cok sevıyorum kalbın sıcacık ve bana enerjı verıyorsun. kızkıza tatılı oyle cok ıstedım kı ama hıc yapamadım..ıste bunu yapman bıle sahane...detyalarda bogulmak uzere ıyı bayramlar tatlım... @kuzununannesi-kokos kelebek :))

    YanıtlaSil
  5. Ama bana şimdi Floransayı özlettin :))
    aH en güzelini yaptın ,aslında herkesin birkaç günlüğüne de olsa yapması gereken birşey bu
    İkinizde öyle tatlısınız ki bu birkaç günün harika geçmemiş olması mümkün değil!
    çook çook öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  6. Ahh Lulucum, Floransa'da ikinizle birlikte olmayi, seninic dunyani kesfetmeyi, engin dusunce ve goruslerini paylasmayi cok isterdim. Harika bir deneyim olmus senin icin. Detayli paylasimini merakla bekliyorum.
    Denizin ve gunesin tadini cikarin, keyifli tatiller, mutlu bayramlar... Alpcan'i ve seni cok opuyorum Xx

    YanıtlaSil
  7. Lulucum, ne guzel bir surpriz buldum burada : ) Seni tekrar tekrar sehrimizde gormek istiyorum, simarttin beni gelip : ) Hem kendine cok guzel bir dogumgunu hediyesi oldu bu gezi, hem de bana bir hediye : ) Daha sana gostermek tattirmak istedigim o kadar cok yer/sey var ki, umarim cok gecmeden tekrarlayabiliriz. Olmadi baska bir sehirde ; )

    YanıtlaSil
  8. ne iyi yaptın gittin... İnsanın böyle zamanlara ihtiyacı oluyor gerçekten. İki kafadar nasıl gezdiniz kim bilir??? Lulu bizde alıp başımızı gidelim birkaç günlüğüne.

    YanıtlaSil
  9. ne iyi yapmışsın prenses. bu paylaşımını çok değer verdiğim kişilerden de duyuyorum ama ben yanımda biriciklerim olmadan hiç birşey yapmak istemiyorum :) şehir içinde çok beğendiğim bir mekana bile gitsem hemen keşke yanımda Herşeyim de olsaydı, annemlede buraya mutlak geleyim vs duygularına kapılıyor ve hüzünleniyorum :) o yüzden sanırm bu keyfi tatmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. canım ben senin bloğunu takibe aldığım halde yeni yayınların görünmüyor.. ben de uzun zamandır yazmıyor heralde deyip bakalım en son nezaman yazmış diye girdim meğer hep aktifmişsin ki... artık hergün bloğunu kontrol edeyim, yoksa harika rotalarını kaçırıyorum... Aylinle süper keyifli geçtiğine eminim zaten instagramdan da takip ettim hep... dediğin gibi bazen kendinle başbaşa kalmaya gerek duyar insan... sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  11. Ben bu postu nasıl kaçırmışım :o Niye uzun zamandır post yok diyorum Luluş'tan. Yalnız kalıp kendini dinlemek iyidir bazen. Başka bir şehirde hatta ülkede yalnız kalmak ise tam bir uzaklaşma, hayatına dışarıdan bakma ve daha çok şükretme imkanı verir bazen. Ben de yalnız yaptığım Paris seyahatinde hissetmiştim aynı şeyleri. Birde o maksi etekli fotoda ne de güzelsin öyle sen ;)

    YanıtlaSil
  12. çok da guzel yapomıssın bazen tek basına tatile cıkmak en ıyısı oluyor ve aylıncımle mukemmel anlar ve anılar yasamıssınız

    YanıtlaSil
  13. ne de güzel etmişssin. insanın en güzel en öğretici ve en dinlendirici tatili sanırım kendi iç sesi eşliğinde yaptığı yalnız kaçamaklar oluyo..
    o diğer detayları da merakla bekleriz;)

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir tatil olmuş, enerjisini aldık yani, Aylin'le de buluşulmuş, iki güzel insan, baya matrak geçmiştir sohbetler :))

    YanıtlaSil
  15. The outfit in the last photo is fantastic!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  16. Boyle bir seyi hic yapmadim sanirim. Ya da en azindan uzundur. Siyrilmalar, kendine donmeler, bu donem aslinda sevdiklerimize daha da bagli olarak donduruyor bizi. Cunku icimizde mutluysak, saciveririz o mutlulugu disari di mi Lulu'm!
    Subatta seninle gorusup, bol bol konusabilmeyi diliyorum<3

    YanıtlaSil