Öne Çıkan Yayın

PUGLIA - Itria Vadisi

6 Ocak 2012 Cuma

ALPCAN

MUTLU ALPCAN DOĞUM GÜNÜ.

Tam bir yıl oldu...
Her ne kadar yaşadığımız an'ın ve Alpcan'a ait saatlerin kıymetini bilmeye, tadını çıkartmaya çalışıyor olsak da, zaman gerçekten hızla ilerliyor. Geriye dönüp baktığımda anneliğimin bir yılının bu kadar çabuk geçmiş olması inanılmaz bir his..

Bir yıl içinde güzel büyüdük, tadında hastalandık, huzursuzluklarımızı hep şefkatimizle, kolayca ve yumuşakça ardımızda bıraktık. Bir dolu mutlu anımız, keyifli seyahatlerimiz var daha şimdiden.. Onu hayatımıza o kadar doğru bir zamanda ve o denli ayaklarımız yere basarak dilemişiz ki; evren bu hazır oluşun karşılığını bize geri veriyor gibi hissediyorum...

Şükür.. Şükür...


7 yorum:

  1. maşallah alpcana =) nice nice mutlu yıllar diliyorum, hepinizee ;)

    YanıtlaSil
  2. @Ayshe Rose cok tesekkur ederim cnm..

    @alice bizde ailecek mutlulugumuza prtak oldugunuz icin tesekkur ederisss..

    Alpcan'dan size opucuk !

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı nice mutlu seneler olur inşallah.bloğunda büyüdüğünün fotoğraflarınıda paylaşman dileğiyle :)) bende blog ailesine yeni katılmış biri olarak sizleri bloğumda görmek çok isterim elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin aramiza mutluluk okyanusu.. :) Iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim.. Hemen geliyorum ziyaretine !

    YanıtlaSil
  5. Lulucum, masallah, Alpcan cok sansli bir cocuk. Ne guzel Sengul Palli cekmis resimlerini, gorustugumuzde birgun gormeyi cok isterim, ben de pro resimleri cekilsin isterdim oglumun. Biz de gecen haftadan beri oglumun dogumgununu kutluyoruz hem orada hem burada. Donusumuz hava sartlari yuzunden rotarli oldu, Zurihte uyuduk, bloga bakamadim 2-3 gundur, o yuzden geciktim sana yazmakta. Tanti Auguri Alpcan, e tanti baci : ) bu arada ben de 3 sene nasil gecti anlamadim ve her ani cok guzel de olsa, hep nostaljigimdir, bebisimin gecen 3 senede bize verdigi anlari tekrar tekrar yasama istegi var hep : )

    YanıtlaSil
  6. Aylin'cimm cok tesekkur ederim cnm.. Gorustugumuzde sana o guzel resimleri gosterecegim, soz.. O kadar guzeller ki ! Galiba yaptigimiz en dogru seylerden biriydi dogum fotografi cektirmek :) Seninde Istanbul izlenimlerini ve harika Floransa gunlerini sevgiyle takip etmeye devam.. Postlarini bekliyorum cnm :)

    YanıtlaSil